Tacksam

Jag såg för några timmar sedan pogrammet bygglov. Det handlade om en familj som självklart ville ha hjälp med att renovera sitt hus, de hade lite tappat orken, och ville helt enkelt lägga all sin tid på sina barn.

Jag säger oj vilken tjej siken ork och siken tacksamhet för livet i sig.
Hon hade haft canser när hon träffade drömprinsen, de gifte sig när hon fortfarande gick på cellgifter och hade ingen hår(de hade gjort världens snyggaste peruk)
Hon blev frisk fick ett barn blev gravid när det första barnet var 9mån. Fick trillingar när dottern var 1,5år.
En av trillingarna fick rs virus när han var ca 8veckor och blev blå och slutade andas, tror även han fick hjärtstopp,  Men de lyckades rädda honom.

En sådan ork att fortsätta kämpa. 


Ja man skall värkligen ta tillvara på det man har idag, du vet aldrig vad som händer imorgon.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag såg också det programmet och även om jag inte haft cancer själv vet jag precis vilka turer livet kan ge en. Livet är vad man gör det till.

Jag har många gånger känt att jag skulle kunna gå ner mig helt men man får försöka vända allt negativt till något positivt istället. Men visst är det orättist att en del ska få gå igenom så mycket jobbigt medans andra glider igenom livet på en räkmacka.



Ny stegtävling låter toppen. jag behöcver ut och röra på fläsket. :)

Kramar

2010-03-03 @ 06:37:32
URL: http://creyla.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0