Studiedag

Idag har de stora barnen haft studiedag.
Jag/vi har gjort massor av saker idag.

Vi har haft en granne här på fika hon har en dotter som är 3 dagar yngre än Felix.
Jag och Alma har varit på ridskolan
Jag har fixat ett bg till mitt företag
Jag har hunnit följa upp en kund som fått diskbråk
Bokat in 3 nya simhundar
Vi har målat med de nya glitter pennorna (mycket viktigt)
Räknat i räkne boken med Alma
Pysslat i pysselboken med Lucas
städat barnens rum
Badat alla barn
klipt 60st naglar
Tittat på halv åtta hoss mig (mycket viktigt tycker Alma)
tvättat två maskiner tvätt
Dammsugt övervåningen
Städat båda toaletterna
Bokat in klipptid till Alma

Ändå finns det saker som man vill göra men inte riktigt hinner med eller orkar ta tag i just nu.






Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, tack så mycket! Fin blogg du har med. Härligt med 3 ungar, vill jag också ha någon gång... ;-)

2010-03-02 @ 22:32:40
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0