Redan Mars

Ja då var det inte många timmar kvar av denna första mars dag.
Tänk vad tiden går fort Idag är det exakt en vecka kvar tills Felix blir 1.

Denna helgen som var har det vart hund hund och hund på schemat. Det vill säga träning på fredagskväll utställning på Lördagen och hundsimsjobbet på söndagen. Mitt i allt klämde vi in ett härligt resturang besök hela familjen.

Just nu sitter jag och plugg/jobbar, jag ska nämligen ha en Hundmassage kurs för hemmabruk så det sitter jag och filar på detta. Vill värkligen att det ska bli super bra.
Tycker det är så roligt och utmanande att jobba med Djur. Detta skulle jag värkligen vilja göra på heltid.

Någon som vill gå kursen eller kanske prova på att simma sin hund?
Gå då in på Alfa här kan du nämligen hitta massor av rolig hundinformation. Tex att vi har testa på att simma GRATIS den 21/3.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0