Nästan ........

Det är nästan en vecka sedan jag bloggade sist, jag har helt enkelt inte haft tid. Jag har haft sjukt mycket för mig.
Förra lördagen jobbade jag till 17:00 och klockan !8:00 kom Lena, Andreas och Isabell på middag. vi såg melodifestivalen och det var min låt som van. Vi hade en mycket trevlig kväll. Felix tackar för presenterna.

Söndagen bjöd på mer jobb då iform av en meandi visning.

I måndags började Felix sin inskolning på dagis vilket han tycker e skit kul. Imåndags var vi även på bvc och ungen ligger fortfarande och dippar i vikten 9500gr.

I tisdags och idag har jag gått på två olika massagebehandlingar allt för att slippa min onda rygg och nacke.

Imorgon efter Felix har vart och hälsat på dagis kommer ett par bebismammor hit för att luncha tillsammans med oss.

Denna lördagen bjuder på hundjobb och det gör även söndagen då vi skall ha öppethus för nya hundkunder kom och simma helt gratis mellan 10-14.

Som sagt har en heldel att stå i just nu.
Ne nu är det faktiskt dax att gå o lägga sig.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0