Kan man radera helgen som vart???

Allt börjar på fredags eftermiddag med att det pirrar i ögonen, bäst att åka förbi apoteket o köpa lite ögonsalva m.m.

I lördags vaknar jag och kan inte se då har mitt "friska" alltså de ögat jag inte opererat svullnat så mycket att jag inte kan se konstigt blir det när man bara kan se på långt avstång med det opererade ögat.
Så det var bara att ringa sina kunder och avboka hundsimmet.
Så hela lördags eftermiddagen låg jag typ och sov.

På kvällen fick vi besök av Fredriks kusin och hans familj vilket var trevligt och ögat känndes mycket bättre. Fast efter en natts sömn så kunde jag inte se igen.
Så Idag har jag tillbringat halva dagen sovandes och halva dagen med att använda en ögondusch vilket känns mycket bra NU ser och känns ögat helt ok ut hoppas det förblir så efter nattens sömn. .

Nu på eftermiddagen har till och med Felix fått feber så det blir inget dagis för hans del imorgon.

IDAG FYLLER FARFAR ÅR
ett STORT GRATTIS


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0