Iriterande

Jag har väntat i ca 2,5 månad på detta läkarbesök och röngen som skulle gå av stapeln imorgon.
För ca 2timmar sedan ringer dom från sjukhuset och säger att min läkare är sjuk och att det inte blir något besök.

MÅSTE ha ett besök snart med min ONDA hand. Ja jag får ett besök men han är överläkare  och har fullt hela tiden så jag kan få tidigast om 4 -6 veckor.

FAN VA GLA MAN BLIR...............................

HAR JU SKIT ONT, vad ska man ta sig till????
Jag ger snart upp, ska man behöva ha så ont hela tiden hela livet????

Jag ska om 1 månad börja jobba kommer det att funka??? ibland när jag jobbat på hundjobbet har jag så jävla ont att jag inte kan sova.

Kommentarer
Postat av: Marih

Sååååå trist! Hoppas du kan få en tid SNART igen!

2010-03-08 @ 19:41:06
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meh, vad hände liksom. Du har ju ont, vad nonchalant att du får vänta såhär. Önskar jag kunde hjälpa dig..

2010-03-09 @ 09:46:59
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0