Dagarna som gått i lite bilder + text

Felix äter pasta och köttfärsås.


Första riktiga besöket hoss frissan i Torsdags.


Alma på ridskolan i fredags. Hon red vanlig lektion på tisdagen och red igen en missad lektion på torsdagen och prov red på Fredagen för att hon kanske kan byta grupp. ojojoj häst häst och ännu mer häst.


Som jag berättat om i tidigare inlägg så har jag haft problem med mitt öga. Så här snyggt var det igår....
Så det var bara att beställa tid på vårdcenteralen (100kr) Ne där konstatera hon bara att det inte var någon ögoninflamation och gav mig en remiss till ögon på borås sjukhus, så det vara bara att åka dit(300kr)

Vänta vänta bli nervös Jag hata ju allt med sjukhus, har opererat höger öga och då fick dom söva mig för att ta ut stygnen, blä.
Där konstatera man att det inte handlade om ögoninflamation igen hurra det visste jag inte. De hitta inget skit i ögat heller, det vet med andra ord inte va det är. Jag fick ögon droppar med att ögat va så torrt (276kr)

Så jag har betalt 676kr utan jag vet vad det är kul. Om inte skiten gått över om 10dagar ska jag dit igen.



Alma har gått och blivit data nörd. Hon har lärt sig gå in på bollibompa, titta på melodifestivalen, spela bollibompa spel m.m.
Tack för det Peder. Nu får vi inte henne därifrån, kan sitta i timmar.....inte så bra.


Felix har även lärt sig att klätra upp på pallen i badrummet så han kan "tvätta" sina händer.
Han är mer blöt en torr när man tar honom därifrån.

Ne nu skall jag passa på att gå en promenad när alla barn är på skolan och dagis.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0