Sjukling

Allt började vid frukosten imorse. Lucas var trött och seg och vägrade äta. Vi gick och la oss och mös i soffan och då kände jag att han vart varm. Jag tog febern 38,2 oj oj, Han har legat hela dagen knapt ätit och febern har bara  stigit och stigit hela dagen. När jag  tog och  den var uppe i 39,8, tyckte jag det var dax för att bråka i han alvedon så han kunde få sova lite. Typiskt nog hadde jag bara storpillrer hemma den andra aldeles för gammal.

Nu har han fått febernedsättande och äntligen börjar febern gå ner senaste var på 38,7 och äntligen har han somnat till.

Det blir inget dagis för hans del imorgon, hoppas bara de andra två håller sig friska.

Jag kan faktiskt inte komma ihåg när Alma eller Lucas var febersjuka senast. Innan Felix kom iallafall, innan jag var gravid med honom? kanske 1,5 årsedan. Vi har "bara" fått de här jävla magsjukorna.

KRYA PÅ DIG LUCAS

Kommentarer
Postat av: Maria

Nämen usch, är Lucas så sjuk? Så hög feber är inte kul :(

Verkar vara en himla massa skit som går nu :(



Hur har barnens magsjukor sett ut? Har Felix haft magsjuka? Blev han jättesjuk i så fall?



Kram!

2010-02-21 @ 22:31:46
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Postat av: Malin

ge Lucas en stor kram från faster! :) När ska ni skaffa skype så man kan prata med er...?

2010-02-22 @ 21:52:31
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com
Postat av: Malin

Bra svarat, då svarar jag det blir helt enkelt i mars när jag kommer hem!

2010-02-22 @ 21:55:07
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0