Rallylydnad

Fy vad de här närmsta dagarna vart tunga, men ni förstår säkert varför iallafall till en del.
även om man har sorg så ska man jobba på nästan som vanligt, man kan lixom inte säga nej till kunder när man är egen.
I onsdags så hade jag ett friskvårds föredrag igen mellan 14-17 efter det så körde jag in till stan för att mellan 18-20 för att ha ett teori pass i rallylydnad.

Jag utbildar mig nämligen till rallylydnads instruktör för er som inte vet vad det är kommer ett upplägg imorgon med bilder m.m.

Idag har jag vart på utbildningen mellan 10-17 och sedan var det dax att köra ut till lerum för att ha mina "vanliga" massage och simkunder 18-20.

Imorgon är det "bara" rally kursen mellan 10-17.
Lördag blir jobb i service butiken mellan 1530-2115
Söndag blir det massage kunder mellan 10-12 sedan jobb i butiken mellan 1530-2115

Ne nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar.
 Ha det.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0