depp väder

Kan man bli annat än deppig i detta skit väder????
Ne jag tror inte det iallafall.

Lördags förmiddagen spänderade vi i Borås Fredrik och kidsen på det relativt ny öppnade Leos lekland och jag och dogsen passade på att ta en lång promenad och sedan handla hund prylar. 

Hela gårdags kvällen spänderade jag på jobbet, ja jag tycker det är kul att jobba lördags kväll det händer så mycket många trevliga kunder kommer och går. Det ramlade in ett helt gäng med trevliga mc killar säker vart det 100st som självklart skulle handla, glass,korv, dricka m.m. Alla trevliga och glada.

Natten tills idag har jag blivit väkt si så där 100gånger känns det som av hundarna ut o kissa in och sova sedan ska dom vakna och bråka sedan sova ut o kissa, å så har de hållt på hela natten.

I kväll skall ett par nyfunna vänner komma på middag- hoppas på en mycket trevlig kväll.

Nu skall det snart bära av till affären för att inhandla kvällen middags mat men allra först ska jag googla på nyttiga maträtter att bjuda på eftersom jag vet att det är ett viktigt tema.....

HA DE

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0