Kräsen

Varför har jag en sån kräsen man?
Eftersom han inte vill äta den mat jag ska göra kommer han hem med pizza och dricka, och självklart äter jag det också och till råga på allt så bakar han och Lucas kladdkaka så självklart äter jag det med.

Det ser fortfarand ut som jag är gravid och magmåttet ska vi inte tala om INTE kul, om 52 dagar åker vi till Teneriffa och då ska jag inte se ut så här.



Det som känns lite bättre är att jag har promenerat lite idag och även testat träningen från denna dvd skiva.


Idag Torsdagen den 3/9 väger jag som förut 77,5 kg och har 103 cm runt magen, nu gäller det "nyttigt" om 17 (den 20/9) dagar när det gått en tredjedel av vad det är kvar till vår resa ska jag väga 76 kg och inte ha mer än 100 cm i midjan.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0