Klantskalle

Fan jag har gått och blitt en klant skalle på äldre dagar.
Va fan tror ni jag gjort idag?
Jo jag halkade i trappan och dunsade rejält ner på ändan. (felix satt och sov i sin bilstol som tur var) Det gjorde så jävla skit ont så jag vet att jag ringde till Fredrik och la mig på hall golvet jag vaknar upp när jag hör att någon lixom vrålar hallo.

Läskigt

Nu har jag så JÄVLA ont i ändan när jag sitter, böjer mig ner eller går i trappan. Har även vart yr och mått lite illa idag.

Blä blä blä

Nu ska jag försöka lägga upp lite blider på mina frissar så ska ni få hjälpa mig

Kommentarer
Postat av: lena

jag fatta inte????



vem sa hallå??

fredrik???



låg du där avsvimmad tills han kom hem???

2009-09-16 @ 13:47:17
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0