Dålig uppdatering= prioretering

Hur det nu stavas?

Den dåliga uppdateringen beror på att jag har prioreterat annat just nu.
Eftersom det har vart ganska mycket jobb m.m. Så har jag valt att inte spendera så mycket tid framför datorn utan jag har umgåts så mycket med mina barn.

Vi har haft så mysigt, Alma och jag hade en heldag i lördags - först va hon med mig på hundjobbet vilket hon tyckte va så kul och intressant, sedan åkte vi till badhuset och hennes simskola, där passade vi på att busa lite tillsammans i vattnet. Eftersim skolan var det dax att åka hem och förbereda oss inför ridskolan.

Igår var det Lucas tur, medans Alma var i skolan och Felix sov middag så gjorde vi något Lucas gillar feja i trädgården vi rensade bort vissna blommor planterade lite vår lökar m.m

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Ja jag förstår att det är fullt upp, men vi saknar bloggen :)

2009-09-29 @ 14:32:40
URL: http://glantan.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0