Va rolig

Va rolig min blogg måste vara NOT NOT. Alla ni 17 som varit inne på min sida (varje dag) den senaste vecka, vilken läsning ni får.

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om. HAR NI några förslag på vad ni vill att jag ska blogga om, kan ni ju alltid slänga i väg en liten kommentar, så kanske jag får en liten ide.

Till något helt annat- sa jag att jag gick ner ca 4kg innan vår resa till Teneriffa? har jag berättat att jag gick upp 3,5 kg när vi var där? Inte bra att resa på ett allinclusiv när man vill gå ner mer.

Jag har i allafall tagit tag i detta och köpt mig ett träningskort (10gr) till att börja med. Eftersom min hand e så kass så kan jag ju inte träna så mycket men jag har nu kört två vattengympa pass, de var ju trots allt de min sjukgymnast ville att jag skulle börja på, så lite duktig e jag allt. Tänkte oxå jag ska testa på step, och kanske även fjäska med dig MALIN om jag kan få prova affron.

Nu återstår det bara att komma in i den vanliga lunken och inte käka godmat i massor och att undvika godis varje dag så kanske jag kan få bort mina gravid kilon lagom till jul och nyårs kläningen.

FÖRESTEN mitt tandläkar besök igår gick ju ganska bra mina tänder ser ok ut just nu men efter de tog bilder såg de att jag har tre visdoms tänder, två har redan börjat spricka ut,Nu kommer det stora MEN - den tredje kommer inte få plats om och när den kommer måste den dras, den ena av de som finns är så skör att jag kommer få hål i den ganska snart och när jag får det är det ingen ide att laga den så då vill dom dra den också. JÄVLA visdomständer, kan ni inte bara försvinna av er själva. HATAR ATT GÅ TILL TANDLÄKAREN.

om 17 dagar är det dags för nästa jobbiga sak OPERATION av min hand igen.


Jaja nu har ni fått en massa mer strunt att läsa.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan bli svårt att gå med på Afro för jag körde min sista klass i torsdags ;) SÅ blir om jag får hoppa in nån gång men då säger jag till!!

Nu har jag iaf fixat en blogg så att ni har någon möjlighet att ha koll på mig nästa år... tänkte se till så att ni installerar SKYPE med, eller iaf att mamma och pappa gör det på laptopen så att jag kan prata med er nån gång ibland!

2009-11-07 @ 08:35:07
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0