Ny resa???

Igår ringde ett par kompisar till oss och frågade om vi ville följa med ut och resa. Klart vi vill. Nu letar vi "billiga" resor i Januari.

Lite komiskt e det för det lutar lite åt Teneriffa igen, dom har riktigt bra priser i Januari, fast då andra sidan ön mot va vi va för 1 månad sedan. Vi får se vad det kan tänkas bli.

Om jag nu ska ut och resa igen kan jag inte se ut som jag gjorde förra gången, dom bilderna e ju hemska. Måste starta omgående med en ny diet och så fort stygnen är tagna måste jag sätta igång och rå träna. Det är isåfall 5 veckor kvar tills vi ska resa, undra hur många kilon jag kan gå ner.

Idag 30/11 väger jag 75,2 kg

Jag kommer lägga ut min vikt igen 14/12, 28/12 och dagen innan vi åker 9/1.
Jag  ska göra allt för att hinna gå ner iallafall 2,5 kg allt över det e ett stort plus, med rätt mat och mer motion ska det inte vara några problem, det som kommer bli problem är att hålla sig ifrån godiset.

Ne dax att vara sund, eftersom jag inte kan träna just nu pga handen som fortfarande har stygnen kvar skall jag ta mig en promenad i det regniga vädret.


DET FINNS INGET DÅLIGT VÄDER BARA DÅLIGA KLÄDER.


Kommentarer
Postat av: Malin

Precis.. ut och gå och INGET GODIS!

Vill du låna lite vv grejer så säg till!

2009-11-30 @ 20:08:54
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0