Undrar

Snart e det dax för sängen, men allra först ska jag se på två tv pogram. Halv åtta hos mig och Du e vad du äter.  Jag undrar om jag kan ta och somna sedan. Just nu har jag så där ont som jag hade i Tisdags kväll när jag sa till Fredrik att han skulle passa på att sova för att vi kanske skulle vara tvungna att åka in senare, Men då va det ju fejk vilket det kan vara även nu. Det e lite läskigt faktiskt att inte riktigt veta vad som händer. Man kan lixom inte planera något.

Bilder på Barnen.


Barnen leker med moon sand, en sand man kan bygga med som e torr, självklart har man sand överallt när de lekt klart men den är väldigt enkel att städa, bara att ta dammsugaren.

Ne nu får ni ha det så bra så kanske vi hörs i morgon få se vad Felix vill under kvällen/natten.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0