Kick start

Jag har ju bestämt mig för att gå ner lite i vikt. Vill gå ner ca 14kg men är nöjd om det bara blir 10kg. Huvudsaken är midjemåttet som e skrämande högt man ska ha 88cm som kvinna jag har idag 105cm.

För dig som vill ha en kick start på din viktminskning ska värkligen testa Aloe Vera.


I din kropp samlas det mellan 1-8kg slagg.
I Aloe Vera  finns ett ämna som heter sapponiner som är ett naturligt tvålämne som hjälper kroppen att bli av med slagg produkterna.

Jag har haft många som köpt Aloe Vera som gått ner uppmot 5 kg bara på ett par veckor.
Mera positiva saker är att kroppen får all den näring och vitaminer den behöver för att må bra.

Har ni lust att TESTA?

Jag ska börja dricka den igen, man tar endast 1-2 snapsglas om dagen. Den räcker i ca 1 månad.


Ordinarie pris ink frakt 340kr
Beställer du innan 6/7 Får du specialpris och betalar endast 200kr

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0