Gårdagen

 Gårdagen Spenderade jag på Allum tillsammans med Maria och Elliot.
Jag skulle ju ta en massa kort men det glömde jag som sagt av. Jag fick ta lite bilder på det jag handlade i stället.

 Linne + korta jeansliknande leggings till mig.
 Boddys + strumpor till Felix

 Bus Felis i sin nya vagn.

När vi kom hem från allum kom barnens faster Malin.

 

Malin ser ut som en pepparkaka, hon har precis kommit hem från semestern på cypern. Din lilla gottegris.

Nu ska jag byta blöja på Felixen och sedan blir det ner till dagis och hämta de stora barnen.

hörs senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det på kursen och med jobbet??

2009-06-18 @ 13:53:05
Postat av: Mia

Hej, du har fått en Award på min blogg



Kramar Mia

2009-06-18 @ 20:39:49
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0