Från fint till skit

I morse var det så himmla fint väder sol och ganska varmt faktiskt. Jag passade på att tvätta och hänga ut tvätten. Jag och Fredrik bestämde oss för att åka och titta när Hällingsjö skulle spela borta match mot Hindås.
Men vid två tiden drog självklart regnet in över vår lilla by.

Ös regn ös regn och mer ös regn.

Ingen match blir det idag, men när vi sitter och äter blir det som det vackra vädret vart hela dag, men då var klockan för mycket för att dra med alla barnen ut.

Jag fick ta mig en välbehövlig promenad,när jag väl kommit in hade Fredrik och barnen bakat kladdkakka. Så nu har jag ätit kladdkakka med hallon och grädde. o så nyttigt.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0