En underbar Tisdag


Idag är det underbart väder ute, inte så varmt ännu men det kan det bli. Just nu står termometern på 13,2 grader på skuggsidan och klockan är 9:40.

Vad ska då jag hitta på idag?

Jag måste nog tyvärr fortsätta den tråkiga städningen. Måste nog oxå börja baka tårtbottnar. Vi ska ha dop på söndag. Ca 50 personer kommer.  Tårtbottnar e väldigt enkelt att baka ett par dar innan och bara slänga in i frysen för att sedan ta fram och göra dom dagen då dopet är.

Jag måste sätta fart nu så jag får något gjort medans de stora barnen befinner sig på dagis.

Vi höres i kväll.


Kommentarer
Postat av: Tina

fint väder kan man ju inte påstå att vi har, har regnat här nu i flera dagar o jag är såå trött på de...hoppas på bättre väder till helgen...:)

2009-06-16 @ 20:16:47
URL: http://fyrabarnsmorsa.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0