Du anonyma person

Som undrar över hur det gick på kursen och jobbet.

Så här ligger det till. Innan kursen i onsdags pratade jag med ägaren ang hyran vilken jag inte ville binda upp mig på så med tanke på hur dagensläge är min hand m.m. Jag vill inte stå med större utgifter än man får in lixom. Jag kom med förslaget 50 kr per hund vilket hon inte ville m.m. Hon ville ha 100kr vilket inte jag vill förlite kvar i timman till mig. Jag sa att mitt sista bud var 75kr per hund, vilket jag tycker e ok. Hon började prata om tiden då jag sökte för 1,5årsedan att vi då var 8st på intervju och 20 som sökte. fine sa jag för 75 kr/hund kan jag börja du får tänka på saken.

Eftersom det lät på henne att hon ville söka en annan la jag denna tanke på is, skit samma jag behöver inte ta detta jobb trots att det är något som jag drömmt om länge - DET SKA INTE KOSTA MIG PENGAR BARA FÖR ATT JAG TYCKER DET E KUL.
pga av detta gick jag inte på kursen.

Nu när jag slår på datorn och tittar på mailen har jag fått från henne att hon går med på 75kr hunden och att jag börjar 1/8. Så ja nu börjar jag jobba där ändå. Blir det många hundar och jag klarar av allt med handen så får hon mer än sagt och jag min piss lö men men bättra att få något än förlora.

eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad kul! Det var jag som var anonym, vet inte varför det blev så.

Grattis till nya jobbet då :)

2009-06-19 @ 10:53:11
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0