Tristess, tristess tristess

Mina barn bara gnäller och gnäller för att de inte har något att göra. DET E SÅ TRÅKIGT HEMMA.
Vi vill leka med någon, kan du inte ringa kompisar. Jag har ringt verenda unge, men ingen är hemma.

Jag försöker att få dem att hitta på saker som de kan göra, vi har tex gjort tvål gjutning. Just nu sover felix gott i sängen Lucas tittar Pippi och Alma leker på sitt rum. Senare i veckan ska vi åka till bushuset och på Torsdag ska vi få främmat.

Om en liten stund är det dax att laga lunch, nyttiga pankakor ska det bli.

Idag börjar tävlingen, jag och tre andra mammabloggare ska tävla om vem som går flest steg under en vecka. Jag ska lägga upp länkar till dom senare så ni kan läsa.

Ska se om jag kan få iväg barnen på en liten promenad senare, När Fredrik kommer hem får jag ta en LÅÅÅÅNG runda. SE upp tjejer jag ska vinna.

En vuxen person bör gå minst 10`000 steg per dag.

Just nu är jag uppe i 3000steg.

Ne nu ska jag surfa runt och se om vi kan hitta något roligt att hitta på med barnen.


Höres senare

Kommentarer
Postat av: Marih

Nu har jag införskaffat mig en Pedometer :oP

Men jag har en liten fråga. Ska man ha den där räknaren på sig hela tiden?Eller bara när man är ute och rör på sig? Borde ju bli lite missvisande om man har den hemma och rör sig lite i soffan eller så?

Tog iaf en promenix på 50 minuter och kom upp till lite över 5000steg stolt

2009-07-13 @ 16:55:11
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0