Stegtävlingen Torsdag



Denna veckan har jag gått lika mycket på 4 dagar som jag brukar göra på 7 i vanliga fall.


Så här ser det ut just nu.

1 Marih 70`316
2 Jag  64`606
3
Amanda 58`512
4 Malin 32`208

Fy fasen va vi är bra tjejer.


Eftersom vi kör så fruktansvärt hårt allihopa så har jag en liten tanke. Vi har ju sagt att vi ska köra fler veckor fast vi räkar och utser vinnare varje vecka.  Krppen måste hinna vila och åter hämta sig och musklaerna behöver en liten vila för att kunna bygga sig o bli starkare så tanken e att när tävlingen slutar på söndag. Så har vi en vila och startar igen på Onsdag. Vad tycker ni om det tejer?!


Kommentarer
Postat av: Marih

En promenad är bara hälsosamt för kroppen och man bör röra på sig varje dag..men vissa av oss kanske sliter hårdare än vad vibrukar så självklart kan det vara bra med en vila...då kör vi onsdag till söndag nästa vecka, eller? ♥

2009-07-16 @ 23:58:34
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, vi är grymma! ^^

Mina fötter är typ helt fulla av blåsor men i övrigt känner jag mig oförskämt pigg. :o)

Men visst kan vi ta en vila på ett par dagar. Jag kommer ju förståss gå ändå men kanske inte lika långt. :o)

2009-07-17 @ 08:18:26
URL: http://creyla.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0