Jag testar


 Jag hade ett presentkort som snart gick ut , jag behövde inget speciellt så jag tänkte att jag testar denna kräm. My silhouette, kostar 145kr. Den skall hjälpa dig att gå ner 3 - 4 cm(används regelbundet morgon och kväll i 4 veckor) på de områden du använder den på tex mage, rumpa lår.

Jag hade ett midje mått på 106cm, har använt krämen i två veckor nu. midje mått just nu 105cm.

I morgon skall jag sluta med godis/kakor m.m. Jag skall även fortsätta att promenera, jag skall även göra en heldel sit - ups allt för att få tillbax min midja.


Jag precis innan Felix blev till. Då en vikt på 67 - 68kg som jag inte var så stolt över då.

Jag för ett par dagar sedan. Lucas har tagit kortet och jag står lixom o väger på ett ben. 78;8kg.

Ne jag vill ner till de där 68kg i allafall.

Kom igen bara "nyttigt"+ alla promanader nu.

Kommentarer
Postat av: Marih

Du är så himla duktig och kämpar på som bara den...usch jag fick min mens igår efter att ha fått vara ifrån de i lite över 1år..ont ont ont o magen och de blev lite choklad igår kväll...se hur de blir med promenerandet idag för jag har verkligen glömt bort att det gör såhär ont med mens :o(

2009-07-19 @ 07:57:17
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0