Jag har så ont

Jag har så jävla ont i mina ben. Jag har nog aldrig gått så här mycket flera dagar i rad. AAAAAJJJJJ. Men jag vill inte va den som inte hänger med.

Hur har jag då lyckats samla på mig alla dessa steg.
Jo Eftersom Lucas hade en lekkompis hemma idag har vi sprungit runt och lekt i trädgården, Jag följde även kompisen hem vilket blev en kort promenad.
När Fredrik kom hem skulle vi ju hitta på något med barnen. BADA. Eftersom jag inte riktigt vågar bada  med tanke på min onda hand så valde jag (och Felix) att gå på stan och fixa med saker som Alma behöver inför skolstarten till hösten. I stället för att ta bilen från en affär till en annan valde jag att gå. När Fredrik och barnen badat färdigt skulle vi äta på resturang jag valde att möta upp dom där vilket blev en LÅÅÅÅÅÅÅÅng promenad från köpcentrat in till stan.

När vi kom hem var det dax att klippa gräsmattan, eftersom grannen är borta klipper vi deras också, Fredrika sa att han kunnde klippa. Men jag tog och glippte bara för att få stegen.

Jag hoppas mina ben vilar ordentligt tills i morgon annars blir det inte mycket promenad i mon.
I morgon kommer en kompis hit med sina två barn och leker.

Nu e ni la nyfikna på hur många steg jag gått idag!


Kommentarer
Postat av: Mia =)

Superbra..=) Vad kul att det med stegräknaren fungerar bra. Varje dag efter 21:00 så är jag och min moster ute och går 6km minst :) Härligt o promenixa ;)

2009-07-15 @ 23:55:06
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Oj det var bra gjort! Förstår att du är lite trött...

2009-07-16 @ 00:02:45
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Marih

Ajajajda...jag ligger efter...dagen bjöd inte på så många steg..har lite att ta igen i morgon...



Totalt idag blidde det 8233steg suck

2009-07-16 @ 00:54:55
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0