Inget vidare

Idag mår jag INTE bra. Felix har sovit bättre i natt "bara" vaknat tre gånger. Men i stället så har Alma nog vaknat tre gånger.  Jag har sprungit som en tok mellan min och hennes säng.

När barnen vaknade runt 8 så känndes det som jag skulle svimma, jag har ont i kroppen efter alla steg m.m. Jag gick inte upp förren klockan var 10:30 idag, jag har ingen ork att göra något alls just nu, inget vidare humör heller. Jag får nog helt enkelt se mig besegrad denna första vecka och ta nya friska tag på onsdag. Jag  behöver värkligen vila mig. Jag brukar gå ca 65`000 steg på en vecka i Torsdag hade jag gått 64`606. så jag har puschat mig själv ganska bra.

På Onsdag nästa vecka har jag nya starka kraffter att gå ännu längre. Just nu har jag gått 103`712 steg, det ska jag slå med minst 50`00 steg.

Nu har Både Alma och Lucas varsin lekkompis  här hemma, så det blir att passa dem.

Hat det bra så länge

Kommentarer
Postat av: Marih

Ger upp för idag...12.640steg



Natti Natti

2009-07-19 @ 22:18:02
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0