Fredag

I dag är det Fredag, tänk veckorna bara springer i väg trots allt. I dag är det fint väder vilket gör det mycket roligare att vara ute och promenera, behöver dock vara lite duktig och jobba lite i trädgården. Vi får se vad som blir gjort.

Inför helgen har vi inga speciella planer, funderade på att åka till Halmstad om vädret blir fin, annars skulle jag vilja åka till lager 157. Som sagt vädret får avgöra vad för kul det blir.

Alma och Lucas har fått dille på filmen - Hundpansionetet. Vilket får mig att sakna vår hund Leo(easy to love).

Tänk att det snart gått 1,5 år sedan han gick bort i canser. Min älskade lilla kille.

Jag saknar värkligen att ha hund, nästa lördag börjar mitt jobb som frisksimmare och massör kanske kan detta lungna att skaffa hundtanken lite. Passar inte så bra att han både valp och bebis sammtidigt.

Men jag säger så här - har man en gång haft hund, så är man fast.
En vacker dag när barnen är äldre kommer jag att skaffa mig en.

Ne kanske ska jag dra mig ut i trädgården och göra lite nytta där. Har man hus så får man ingen vila, det finns alltid något att göra.

Hat bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det går neråt för mig. Men visst jag äter godis ändå, bara det att vissa dagar så äter jag inte något onyttigt. Skönt att bli av med lite kroppsfett nu . =)

Jodå det är super, ska snart iväg och fira min lillasyster =) Men er då?



kramar

2009-07-24 @ 14:02:55
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0