Åska

Idag vaknade jag av att Lucas frågade om vi kunde sätta på barn kanalen, klockan var då 07:30. Felix har "bara" vaknat 4 gånger i natt.

Vi satte på barnkanalen och Alma vaknade strax efteråt och kom in till oss, tur att vi hade ganska hög volym för ute spöregnade det och åskade det. Alma har blivit så fruktansvärt rädd efteråsk vädret som var dagen efter midsommar afton. Då slog blixten ner och det började brinna i ett föråd här på området, jag fick en enorm stöt m.m. Varje gång det regnar blir hon helt galen av rädsla av att det ska börja åska. Hon mår riktigt illa säger hon.

Jag hoppas att det snart spricker upp lite så man kan komma ut och gå lite. Just nu leder Marih.
Hon leder över mig med hela 7088 steg hur ska jag orka hänga med om ni håller den takt ni gör?

Nu ska jag laga lite lunch till alla barnen(lucas har en lekkompis här)

Fredrik kommer hem tidigt idag, så vi ska försöka hitta på något. Men vad?!
JAg kom med ett förslag på Ullared men det ville inte Fredrik.
Vi får se om det blir Djurparken, bushus eller något liknande.

Kommentarer
Postat av: malin

Hur ska jag orka med :P

2009-07-15 @ 11:44:52
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Marih

Jag kan ju meddela att denna dagen inte bjudit på speciellt många steg...jag är uppe i dryga 6000steg så har en hel del att ta igen. Blir nog en lååång promenad ikväll annars kommer jag ju efter ;o)

2009-07-15 @ 20:22:56
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0