Utmanad

Jag har blivit utmanad av Lena.

Om dig
1 Hur mycket är klockan just nu?
10:30
2 Namn ? Linda
3 Vart bor du? I Hällingsjö
4 Hur många barn vill du ha? 3 (om ca 40dag så kommer det tredje)
5 Vill du gifta dig? Är redan gift
6 Har du ätit sushi? Nej, kan inte tänka mig det heller.
7 Favorit glass? har ingen favorit faktiskt
8 Hur många sorters flingor har du i skåpet? 3
9 Humör? bra

Fyra Grejor
1 Har du någonsin blivit jagad av polisen? Ja (i min vilda ungdoms dagar)
2 Har du en hund? Nja min hund gick bort i canser för ett årsen, men jag e delägare i en men han bor inte här hemma
3 Sover du helst själv eller med någon? Just nu när jag e så otymplig sover jag helst själv
4 Tror du på spöken? Nej

Skulle
1 Skulle du vilja vara längre?
Nej jag e nöjd
2 Skulle du vilja väga mer? Nej
3 Skulle du vilja ha sex nu? Nej e för stor och utymplig som höggravid
4 Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej

Kan
1 Kan du röra på öronen?
Nej
2 Kan du slicka på näsan? Nej
3 Kan du kolla i kors med ögonen? Ja
4 Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Det blir svårt
5 Kan du gå på en fest utan att dricka? Ja
6 Kan dina vänner lita på dig? Självklart kan dom det
7 Kan du tänka att pierca dig i navelen? Nej inte nu men för 10 årsen fans ett sug
8 Kan du suga? det lär man sig som liten bebis, redan i mammans mage runt v 34- 35
9 Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Lär bli svårt

1Har du syskon? ja en stora syster
2 Har du någonsin haft sex med någon? Ja, det blir svårt att snart ha tre barn annars
3 Har du vart full denna månad? Nej
4 Har du redan tröttnat på de här frågorna? Lite
5 Har du borstat tänderna senaste timmen? Nej
6 Har du pussat någon som e fyra år äldre? Ja
7 Har du haft sex med någon som är 3 år äldre? Ja
8 Har  du haft ett förhållande med någon som är 4 år äldre? Ja
9 Har du blivit påkommen när du haft sex? Inte vad jag vet om
10 Har du haft sex med mer än 3 personer? Ja men inte sammtidigt
11 Har du ljugit om någon fråga? Nej


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0