Söndag eftermiddag

Eftersom jag var "ute" i går har jag kännt mig dålig idag och mästa dels leggat i sängen och läst. Har nu läst ut min bok så nu  behöver jag en ny. Jag har tagit ett välbehövt varmt bubelbad och sedan har Jag  även försökt göra lite nytta så som att vika in två tvättmaskiner tvätt, hängt upp en tvätt och satt på ytteligare en tvättmaskin. Jag tvättar i genomsnitt 8-9 tvättmaskiner tvätt. Tänk när lille felix kommer va mycket tvätt det blir då alla spykläder m.m.

Jag har gått igenom alla bebis kläder jag köpt till Felix och inser hur mycket jag redan köpt, behöver inte ett ändaklädes plagg förren i stl 68.

Har också njutit av en god middag, det blev kyckling, pomfritt en god sallad och tzatziki..mums....

Nu ska jag försöka att aktivera barnen lite innan läggdax. så återkommer jag senare

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg :=) ja det är det verkligen.

2009-01-11 @ 19:14:54
URL: http://emiiiizen.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken bok läste du? Jag har precis läst ut "Låt den rätte komma in" Rekommenderar den verkligen, den var så spännande!!!

Jag avverkar bok efter bok nu när jag är hemma så mycket, så om du har några tips så dela med dig!

2009-01-11 @ 21:07:16
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0