Snartså

Fredrik ringde och nu så e han på väg hemmåt. jippi tar la ca 30 minuter men sedan börjar vår helg.

Vi skall äta racklett idag - för er som inte vet vad det är så är det som ett stekbord med små stekpannor som man har på bordet och lagar all maten där. Vi lagar oftast fläskfile eller kyckling och gör goda såser m.m. Ska ta lite kort under middan så ni får se. De e hur mumsigt som helst.
Det knasiga e att jag är skit sugen på en big mac....

Ne nu får jag börja förbereda middagen, eftermiddagen skall vi inhandla helgens gott gott och jag ska försöka mig på att spela på lotto.
Jag har aldrig spelat på lotto men jag har börjat spela tillsammans med två arbetskamrater och denna vecka är det min tur, önska mig lycka till.

Alma ska sova hos farmor idag igen för imorgon bitti skall de åka till simskolan. Hon älskar att sova där precis lika mycket som farmor gillar det.

jaja vi hörs sedan Kramizar linda

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0