Sammandrgningar och några få värkar

Mina otroligt snälla svärföräldrar (som oxå bor granne med oss) bjöd på middag idag. När vi ätit klart och satt och pratade om kommande förlossning och gamla semester minnen fick jag en hel del sammandragningar. så jag gick hem och la mig i sängen, och har nu legat här hela kvällen  med en bok.


Sammandragningarna håller fortfarande i sig och jag börjar få lite mer ont varje gång de kommer. i mon går jag in i vecka 33 och hoppas att det lungnar ner sig snart, vill inte riktigt att han ska titta ut riktigt än.

Här kommer lite andra gosiga bilder från idag
 Alma  och lucas bakar när de kom hem från dagis.
 Lucas leker på sitt rum, men varje gång han ser kamran så blir man ett busigt litet troll.
 Tänk att man kan älska sina barn så fruktansvärt mycket.


Jaja nu ska jag pilla i mig några panodil och se om jag kan få sova. Jag hoppas att sammandragningarna går över så jag kan gå på min ansiktsbehandling i morgon.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0