Jag e inte

Duktig på datorer så det tar ju miljoners år för mig att få något att fungera, Fredrik e värre en jag så ja lite gap och skrik har det vart igen. Gu va jag e lätt irriterad nu förtiden. Nu sitter jag i allafall vid min nya dator och intrenett fungerar som det ska, och mycket snabbare. Nu återstår bara lite andra inställningar så tror jag det blir bra. Får fråga någon som kan lite mer än mig att ta en titt så allt ser bra ut.

Jag e så trött på att vara gravid, stor och tjock. Jag upptäckte en hemsk sak när jag ställde mig på min hemma våg. Jag har gått upp 16kg. 16 jävla kg. Jag kommer att sluta på över 20kg denna gången oxå. Det kommer ta hur lång tid som helst att gå ner. Så ska jag ha i Mars och redan efter 3,5 mån ska vi åka på semester med Fredriks kusin. inte för att det spelar så stor roll men hur kul e det att vissa sig i bikini då. Vet ni vad mer som e hemskt? Jo jag har fått väldans massa åderbråk, och de e inget som försvinner efter graviditeten, Men det kostar bara si så där 20`000 - 25`000 att operera och det har väl alla i fickan!

Härom dagen när jag mådde skit o var syper less på läget så frågade jag Fredrik om jag kunnde åka upp till förlossningen och fråga om de kunnde plocka ut honom. Men han tyckte inte var någon bra idé. Men en man kan inte riktigt sätta sig in i hur det känns och hur jävla tungt och eländigt det e på slutet. Mitt största problem just nu e väl att jag har sådan foglossning, så mycket på höger sida att det känns som jag blivit lam, för höger ben följer inte riktigt med i svängarna(el rättare sagt när jag går)

Jag e så avis på alla gravida kvinnor, typ dom som e med på omslag till olika gravid tidningar, de ser så frescha(hur de nu stavas) ut, de mår toppen m.m. Själv känner jag mig allt i från ok just nu. Men men och ca 7 veckor får jag hålla i en liten bebis så jag ska försöka att vara tapper och hålla modet uppe. Jag hoppas oxå att lille Felix kommer lite tidigare för det har både Alma och Lucas gjort.

Ne nu måste jag gå upp och lägga två barn som inte vill att deras pappa lägger dom.

Vi hörs kanske senare.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag väntar bara på att det ska smälla på min våg också. Det lär komma i sinom tid... Men jag är glad så länge det uteblir, och jag hetsäter en massa choklad under tiden.



Imorgon kan jag tyvärr inte fika, men tor förmiddag skulle ev funka.

2009-01-13 @ 22:19:15
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0