inga snygga bilder

 här provar jag bikinin som jag skulle ha på mig på vattengympan. Känner mig inte som en sexbomb precis.
 kolla vilken stor mage jag har.

 Sitter nu och äter kvällsmat och bloggar. Nu ska ni få höra om kvällens bravader.

ca 17:15 kom min gravida granne Therese och hämtade mig, vi åkte sedan och hämtade En tjej till som skulle me på vattengympan. Väl där trängdes vi med 16 st andra gravida tjejer.
Det va skönt att få känna sig tyngdlös och få träna lite. Jag har ju inte rört på mig överdrivet mycket, kanske därför jag har en så enorm mage.( Bilden är ioförsig tagen på nära håll) 
Vi gympade en timma för att sedan duscha m.m. När vi körde hem den andra tjejen som åkte med var det bara is gata hem till henne vilket slutade att vi kanade av vägen.

Allt gick bra med oss,och även med bilen tror jag, men det krävdes 6 starka "killar" att dra upp bilen. Tur att Therese svärföräldrar bor där uppe och va hemma och kunde få me sig lite folk som kunnde hjälpa till.

inge större skada sked i allafall. Men nu e jag helt slut så jag ska bums hoppa i säng.

På tal om det där med sexbomb så har jag beställt både en ansiktsbehandling och en klipptid så att jag kan känna mig lite snyggare än jag gör nu. Nu saknas bara fötterna- ringer dig någon dag Lena!

gonattis på er alla

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0