Hemkommen

Jag har nyss anlänt hem efter vattengympa passet. Mitt iallt får jag självklart en massa samandragningar och ett väldans tryck neråt att jag var tvungen att stanna upp och gå åt sidan, min granne och en annan nära vän såg att det va något och tittade bekymrat på mig.... Hmm  kommer det en bebis snart tro?????

Nu sitter jag i allafall här och käkar kvällsmat sedan ska jag gå och lägga mig imorgon väntar ett mvc besök.

 Lucas en väldigt nöjd målare av familjen trots att bebisen inte fick plats på pappret.

 Alma sover fortfarande på sin madrass på golvet nedanför vår säng. Fredrik frågade henne om hon inte kunde sova i sin säng nu när hon lärt sig somna själv på madrassen. Ne jag vill vara nära er sa hon då.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0