Godmorgon 9 Januari

Jag var ju så enormt trött i går och skulle hoppa bums i säng efter att jag bloggat färdigt vilken jag också gjorde men tror ni jag kunnde somna? Ne låg länge och väl och försökte men ne det gick inte så jag satt och läste inte förren klockan va 01:15 blev mina blå ögon sudiga och jag kunde somna.

Nu sitter jag här och äter en inte alldeles för nyttig frukost, den består nämligen av bullar. Fyskäms på mig jag kommer att sluta på en enorm vikt när denna graviditet e över och det kommer ta skit långt tid innan jag får bort alla kilon.Jag startade med en vikt på 68 - 69 kg och sist jag vägde mig på mvc så vägde jag 80 tror jag de va. Får se vad det blir nästa gång,  jag ska dit om 2 veckor igen..

Idag e det den 9 Januari och min mormor fyller år hon blir hela 86 år. Måste komma ihåg att ringa och gratta henne sedan.


Kommentarer
Postat av: SandraLi

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/



























Fan vad snygg du blev då. Avis, nej då. Inte jag. Jag har världens roligaste liv:-)

Kika in och se vet jag.Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/



Nybliven singel. Pendlar mellan Malmö och Sthlm.

2009 ska bli året då jag går ner fem kilo MIIINST!!

Jag ska även hitta mig en drömprins. Följ mitt mål och häng me vetja.





Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/



Hej så länge;-)

2009-01-09 @ 14:58:41
URL: http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0