En vanlig fast ovanlig måndag

Måndag igen och Fredrik gick som vanlig upp 04:05- att han bara orkar.
Jag och barnen vaknar ungefär samma tid varje dag utan klocka ca 07:45, dax att klä på sig äta frukost m.m.

8:30 åker vi till dagis eller förskola som man nu mera ska säga. Både Alma och Lucas älskar att åka dit.Efter att jag lämnat barnen på dagis åker jag upp till affären och köper lite mjölk, bröd, puffar,och juice. Frukost mat helt enkelt. Kommer hem och packar in maten och ska sätta mig vid datorn som igen börjar strula.

När man e gravid och befinner sig i min kropp jadå funkar inte strul, så jag bestämmer mig för att åka och titta på en ny dator. Åker via Mölnlycke i några ärenden(där av att jag ringed dig Maria- för en fika)

åker ner till kållered och in på elgiganten - och jag köper en ny bärbar dator från hp. Inpulsköp nja vi har pratat om att köpa en ny dator men men. Fredrik blir inte jätte glad eftersom jag köpt en dator med trådlöst abonemang och vi har ett abonemang hemma redan(går ut om en månad så det löser sig) och att jag skrivit det på mig själv som privat person. Det ska ju stå på hans firma.... Så nu har vi sutit och fyllt i lite papper som gör att jag överlåter abonemang m.m. hans företag. Nu har jag i allafall en dator som fungerar och som jag kan ta med mig om jag nu förmodan skulle bege mig någonstans. Några tusenlappar fattigare e jag/vi nu.

Inte nog med detta så har vi bokat en resa till Tysklandi juni tillsammans med Fredriks kusin och hans familj. Vilket resulterar att vi blir ännu fattigare.

 Min nya dator och en lila skyddsväska.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken snajsig dator! Tycker du gjorde helt rätt. Ingen gravid kvinna ska behöva utstå tekniskt strul!



Attans att jag sov bort fikan då. Men det dyker upp fler tillfällen snart hoppas jag?

Jag är som sagt hemma hela dagarna, så det är bara att höra av sig.

2009-01-13 @ 10:08:00
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0