Dessa män

Satt en stund framför datorn o kollade runt på olika sidor, Barnen satt uppe i vårt sovrum och tittade på bollibompa och Fredrik spelade wii, då kommer Lucas ner och säger till pappa(Fredrik) att han e hungrig o vill ha en macka - inget svar  han säger igen och igen till slut svara Fredrik lite argt  nu får du sluta gnälla gå upp å titta på bollibompa. Självklart blir Lucas ledsen och kommer till mig. Han får en macka av mig..

När jag säger till Fredrik lite på skarpen att du får faktiskt lyssna på vad han säger, ursäktar han sig lite och säger men banan va ju så svår, jag måste koncentrera mig , jag hör inte va han säger blablabla.. Jaja han har inte riktigt blivit vuxen eneller så är han just de en man som inte kan göra två saker samtidigt.

Har alla män svårt att göra en sak och lyssna på något sammtidigt????

Fredrik stänger av spelet och det e alldeles tyst på övervåningen, Vad hittar barnen på för bus nu tro. Vi går upp och kollar då ligger det två små barn och sover i våran säng. Mammas älsklingar va så trötta ida. O Lucas hade fortfarande sin macka jämte sig.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha ja karlar. Jag har gett upp hoppet om min, han blir aldrig normal :)

Gud så söta dina kids är alltså!!



Japp boken är min och du får gärna låna den! Själv har jag försökt mig på Stieg Larsson, men jag kan inte riktigt förmå mig att gilla dem.

2009-01-12 @ 08:30:57
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0