Denna Onsdag


Lucas skall oxå ha sin rygga packad.
Jag har nämligen packat de saker jag ska ha med mig till sjukhuset ifall nu något skulle sätta igång.Och självklart skulle Lucas packa sin och hjälpa mamma att packa.

Annars har jag tillbringt hela eftermiddan och kvällen i säng, Fredrik och barnen åkte och köpte pizza eftersom ingen orkade laga mat. Jag har haft enormt många sammandragningar och ett väldans tryck neråt. Men men.
Just nu känner jag den lille buffa lite lätt och det gör mig enormt glad och lycklig. Vad dessa små liv kan ställa till med.

Jag skall faktiskt krypa tillbax i säng och hoppas att jag kan få lite sömn för det behöver jag efter en sådan här dag.

kramizar linda

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0