Barn och aktiviteter

Hur många aktiviteter behöver Barn?

Alma har tre stycken aktiviteter. Hon rider två gånger i veckan och går på simskola en dag.
Lucas har en aktivitet. Han går på lek och plask på söndagar.

Är detta lagom??

Ibland känns det som det e för mycket (tänker nu på Almas aktiviteter) Men i bland så frågar hon om hon inte kan få dansa, åka skridskor m.m. då jag säger att ja men då får du ju sluta med något annat så säger hon att jag kan la gö allt. Kan dom bli överstimulerade? Tycker att Alma behöver göra något hon blir som mig när jag var liten, irriterad, rastlös och grinig när det inte händer något...
Lucas e rätt nöjd med det han har, iallafall har han inte sagt något annat. Han e nog en liten hemma kille.

Hur många aktiviteter har era barn????
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ehhmm.... Förra terminen hade Tindra INGA aktiviteter. Dessförinnan gick hon på dansskola. Funderar på det nu igen, får se om hon vill. Simskola hade varit smart, men hon lärde sig simma själv i somras så jag inbillar mig att hon inte behöver det...?

2009-01-11 @ 13:53:25
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0