Svin kallt

Idag har det varit riktigt kallt, vi har haft ca 8 minus men det har blåst så hemskt så det känns som det dubbla.

Jag har precis kommit hem från ett affro pass. Vilket är väldigt kul.

Efter passet körde jag hem Maria
Jag provade och ställde mig på hennes våg, den där spännande saken som visar fett, muskler, vatten och vikt. Kul att testa men man får ta det me ro.

Resultatet idag 17/12
Fett 35
Muskler 45
Vikt 75,1

Ja jag har faktiskt gått upp de lilla jag gått ner kanske för att jag byggt lite mer muskler. Att jag inte har så mycket muskler beror på att jag inte trännat(nästan vart totalt  stilla sedan Mars när jag bröt handen.

Ska gö en ny vägning innan resan och se om det har ändrat sig på fett/muskel fronten.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0