Såååå sugen

Jag e så sugen på något sött. Nu är det 4 dagar sedan  jag åt godis och drack coca cola. Det e helt sjukt jag har skit ont i huvudet oxå. Jag e ju en gotte gris så helt socker fri har jag inte vart, igår baka vi lussekatter här hemma så då åt jag 3 st och lite peppar kakor. Men ingen coca cola på 4dagar, jag som brukar dricka 1 liter om dagen. De ni.

I morgon blir det ännu lite mer synd för då ska jag på julbord tillsammans med mittt jobb, så trevligt att få hänga med trots att man igentligen är hemma och är mammaledig.
Imorgon förmiddag får jag passa på att ta en extra lång promenad så man kan unna sig lite extra mumsiga saker på kvällen.

Vad har jag då gjort idag?!
Jo jag har tagit en lång promenad ringt vår kommun och satt upp Felix i dagis kö. Han ska börja först i Augusti nästa år.
Sovit lite middag eftersom jag både känner mig tröt och har lite ont i huvudet nu när jag drar ner på allt socker jag igentligen heller i mig.

Ne nu måste jag springa Lucas har vaktat och skriker på mig


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0