Mina Duktiga Älsklingar

Idag har jag och barnen varit inne mitt i centrala Göteborg och gjort lite ärenden.
Det var skit kallt och vi gick ganska mycket i ett hav av jul stressande människor. De var jätte duktiga och klaga inte utan bara hängde med.

Innan vi åkte hem igen mötte vi upp en tjej som köpt Felix baby björn sele som vi typ bara använt 5gr för att han inte gillat o sitta i den. Hon tyckte jag var modig som tog me alla 3 till stan. Hon skulle fått sin lilla bebis i Lördags, ja hon får iallafall en fin julklapp.

Nu sitter vi alla 4 här hemma och väntar på att Fredrik ska komma hem, då skall vi åka och storhandla, sedan väntas middag och träning för min del.

Imorgon börjar de vanliga julfirandet med middag hemma hos Fredriks föräldrar och fredriks mormor och barnens faster Malin, uppersittar kväll kanske med en bingolott eller två.

Hat bra så länge

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0