Kass

Lille Felixen e kass i magen, han har passat på å skita 4 gånger på morgonen, stackarn.
Annars e det helt ok att baja för jag har fortfarande stänga förbud att jag inte får lyfta eller använda handen så jag slipper ta blöjorna.

Vad händer då annars? Det händer inte så mycket just nu jag kan som sagt inte gö så mycket med min hand. Det ända jag gör är ute o går och käkar nyttigt.

Fredrik tror inte på att jag kan gå ner 2,5 kg fram till resan den 10/1 så jag har blivit ännu mer taggad att värkligen klara av det. Det hade vart så jävla kul om jag lyckats klara av att gå ner ännu mer.

Jag har precis käkat/drukit en protien smothie, och nu ska jag pälsa på min och gå min "morgon" promenad -4 grader ute. Ska se om dom har bokmärken eller dyligt i affären  att skicka till vårt fadder barn.

hat bra

Kommentarer
Postat av: Malin

Skam den som ger sig! Bevisa motsatsen för brorsan nu! :)

DU KAN OM DU VILL :)

2009-12-02 @ 20:42:07
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0