15 December

Idag är det faktiskt snö ute, väldigt roligt. Alma tyckte att det äntligen hade blivit jul. Ja det blir faktiskt mer julstämning när det är snö. Dock börjar det väl regna snart så det bara blir slaskigt och tråkigt.

Vad bjuder då denna Tisdag på?
Jo jag ska åka till Ullared, va ska jag då göra där jag som var där för bara en månad sedan och handlade för alldeles för mycket?

Jo jag ska igentligen "bara" följa med som rese sällskap. En kompis ska dit och frågade om jag hade lust att åka med eftersom hon inte ville åka ensam. Visst kan jag det.
Jag ska inte ha något, men jag kommer säkert hem med något det gör man alltid.
Jag ska däremot titta efter om dom har en stress boll, en sån där "röd" mjuk boll som man har i handen och klämmer på, har fått rek om att använda en sådan i min trasiga hand.

Sedan ska jag också titta om jag hittar lite roliga saker till nyår.


Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0