1/12

Idag är det 1/12 och dags att öppna första luckan på adventskalendern. Alma och Lucas har fått varsin, felix får gott vänta ett tag innan han får.
De e så spännande att öppna - så det var de första som de gjorde när de vaknade i morse.


Igår när vi var inne i stan och betalade vår resa, passade jag och barnen på att titta på NKs julskyltning, ganska häftigt tycker både jag och barnen.

När vi kommit hem från stan och senare satt och åt kvällsmat så sa Fredrik  - nu när vi nu beställt en resa till så blir det inte så många julklappar. Då sa Lucas - det gör inget bara jag får resa och ha min julkalender så e jag glad.
Mammas älskade lilla Lucas.
Barnen tycker det e så roligt att resa,men det e väl klart att ni ska få julklappar ändå.

Vad har ni gjort hittills idag?
Själv har jag vart ute och gått en promenad på hela 6600 steg så.Jag har precis ätit en nyttig lunch lax och broccoli.
Sedan har jag börjat slå in de julklappar vi köpt + att jag delat upp de julklapper vi köpt åt barnen för Farmor och farfars räkning.

Ne dax att fortsätta att försöka få något gjort, halvlätt när man e enarmad. Bara en vecka kvar tills stygnen ska tas.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0