Utbildning

Idag är det strålande solsken och nu är det ca 20 grader varmt.

Tack vare vår kollektiva boende eller rättare sagt att barnen sover på sina madrasser i vårt rum, så har natten varit skit bra ingen av de stora barnen har vaktat och Felix (som för tillfället sitter i sin babysitter här nedanför skrivbordet och testar sin ljudstyrka) har bara vaknat två gånger. Lovley.

Känner mig både pigg och glad idag trots att kjag inte gick och la mig förren 00:30.

Idag väntar en Meandi utbildning. Vi ska lära oss höstens kollektion, priser, material m.m. Men framför allt ska vi träffas och ha roligt tillsammans med andra säljare. Det ska bli kul. Jag ska ha Felix med mig farfar ska passa de andra två och jag har till och med vart så duktig att jag har bakat en kaka som jag ska ta med mig.

Som sagt kollektionen släps den 10/8, då kommer jag lägga upp lite bilder här på min blogg. Är det någon som vill beställa är ni välkomna att skicka ett mail till mig. Hela kollektionen och priser hittar ni på
www.meandi.se

[email protected]


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0