Middags planering

På Lördag kommer Lena och Andreas även lilla Isabelle (stavar ni det så) hit på Middag.

sitter här och klurar på vad vi ska bjuda på??????

Har ni sätt på halv åtta hos mig??

förrätt????
Huvudrätt - om det blir fint väder lutar det år grillspätt???
Efterrätt  - Ingen  kladdkaka denna gången Andreas. NI FÅR typ Alltid kladdkaka hos oss.

Ne jag får värkligen ta en funderare. Det e så kul att bjuda folk  på middag. Skulle faktiskt kunna tänka mig att vara med i det pogrammet, om inte alla gör till sig så, ja menar inte gör väl man panacotta till sig själv som efterrätt varje dag eller??? De e så över seriöst.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för omtanken! Ludwig mår lite bättre nu och vi har fått komma hem igen.



Hoppas allt är bra med er?

Kram

2009-08-21 @ 12:06:08
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: LENA

LÄSTE DITT INLÄGG FÖRST NU NÄR VI KOMMIT HEM ;)



VI ÄTER MER ÄN GÄRNA KLADDKAKA VARJE GÅNG VI KOMMER DET ÄR JU SVIIIINGOTT JU!!! MEN KAKAN IGÅR VAR OXÅ JÄVLIGT GO.

MYSIGT Å TRÄFFA ER Å BARNEN I ALLAFALL!!!



TACK FÖR I KVÄLL... NU E JAG SVIIIINTRÖTT!!!



NATTI NATTI

2009-08-23 @ 00:38:28
Postat av: Tessa

Hej hej!!

Allt bra??

vill inte vara tjatig eller så, men undra lite hur de går me presentkortet? (jag har skickat min adress till mailen du gav mig)

Hatar att påminna, men jag själv väldigt glömsk såå.. :-D

2009-08-24 @ 20:15:46
URL: http://tessa84.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0