Kul att ses

Idag har barnen vart hel vilda igen. Blir tokig på dem ibland. Men snart börjar dom i skolan, dagis igen.
Jag tror att mina barn blir över stimulerade ibland. De vet inte (Jo de vet det) hur de leker själva.
Vi hittar alltid på en massa, bushus, badlandskap, Liseberg, bio m.m. m.m.

Idag ringde Lena och frågade om jag hade tid för en fika, visst har jag det. Jag Alma ochFelix åkte ner till Mönlycke. (Lucas åkte med Fredrik i lastbilen) Vi gick på biblioteket medans vi väntade på att Lena skulle komma.

På biblioteket satt jag och Läste för Alma en pojk i Almas ålder kom fram och nästan kröp upp i knät på mig, konstigt - läser aldrig hans mamma eller pappa. Tyckte nästan lite synd om ungen, jag tror att mamman kämdes lite för hon ropade på honom och nästan slet honom i från oss sedan gick de iväg.
Vi fick lånat en heldel böcker och två filmer. Just nu går tjorven och skrollan Av Astrid Lindgren på tvn.

Kul att ses Lena och få prata med en annan vuxen människa.
Lena är min bästa vän, har kännt henne sedan jag föddes, kan värkligen prata om allt med henne och vet att hon inte skulle tala om det för någon annan om hon inte fick. Lite synd e det att man inte ses så ofta. Vi får försöka ses mer nu när du e hemma och är mammaledig.

Ne nu vaknar Felix till liv igen får ta och gå upp och amma, gröt e det inte på tal om nu för då somnar han inte om igen. Längtar tills han lärt sig ta flaskan och kan börja med vanlig välling.

Kommentarer
Postat av: Lena

Gilar dig med Linda!!!



Vi kommer ses oftare!!!

Tro mig!!!

Jag ska ju vara hemma i 13 månader till :)



Kram Kram

2009-08-04 @ 17:08:10
URL: http://sorvas.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0