jansson

Skärpning Jansson. Nu måste jag skärpa mig med min vikt ,mitt godis, min coca cola m.m.
När jag och de andra tjejerna tävlade vem som kunde gå flest steg gick jag ner lite  i vikt trots att jag åt FEL. Nu när jag inte hinner vara ute och gå så står jag still. Vägde mig idag och har nu gått upp 0,3 sedan förra onsdagen. INTE bra.

så nu gällar måste jag skärpa mig, måste sluta att käka så FEL.
Om 10 veckor åker vi till Teneriffa och då vill jag ha nått min mål vikt på 68kg som jag hade  när jag var i första månaden med Felix. Bara 9,8 kg, ca 1kg i veckan. Peppa peppa jag måste ner annars kan jag inte ha några badkläder.
O hur kul är det att åkapå "sol" semester och inte kunna bada för att man e för FET för sina badkläder. INTE ROLIGT.

Ne nu ska jag ta mig en redig funderare o ta nya tag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja jag hade mer än gärna tagit hem en liten valp. Men gillar de bäst när de är små, är ingen direkt hundmänniska annars.



2009-08-17 @ 10:46:54
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0